praca

Trwa nabór na stanowisko DORADCA SERWISOWY, który dodatkowo będzie prowadził nasze social media.

Szczegóły ogłoszenia:

Jeśli:
  • lubisz ludzi i czerpiesz przyjemność z kontaktu z drugim człowiekiem
  • jesteś bardzo komunikatywny i potrafisz płynnie się wysławiać
  • jesteś odpowiedzialny za powierzone Ci zadania
  • jesteś skrupulatny i lubisz porządek
  • jesteś osobą bardzo dokładną, a jednocześnie nie przeszkadza Ci to w szybkim i sprawnym „odhaczaniu” kolejnych zadań
  • nie rozumiesz, co to znaczy „zagapić się” lub „zapomnieć”, bo organizujesz sobie pracę tak, by zawsze dostarczyć wszystko na czas
  • potrafisz zaplanować sobie pracę i potem dokładnie trzymasz się tego planu
  • systematyczne wykonywanie powtarzalnych zadań to jest ten rodzaj pracy, który lubisz najbardziej
  • lubisz motoryzację i wiesz co to jest „sworzeń” czy „świeca żarowa”
  • przyjemność sprawiają Ci zadania takie, jak wpisywanie danych do komputera, organizowanie informacji
  • język angielski nie jest dla Ciebie problemem
  • lubisz social media a pisanie postów nie jest dla Ciebie problemem
  • stres nie jest dla Ciebie przeszkodą a uporczywi klienci są dla Ciebie wyzwaniem
...to być może jesteś osobą, której szukamy, czyli doradcy serwisowego, który dodatkowo będzie prowadził nasze social media


Kilka słów o nas:

Auto Centrum Ząbki powstało, by zmienić ogólny pogląd na słowo „warsztat samochodowy” czy „mechanik”. Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą, która z początkowych 24 m2 urosła w kilka lat do 200 m2 i nieustannie powiększa obszar i możliwości działania. Zajmujemy się mechaniką, elektroniką oraz klimatyzacją samochodową. Pracownik jest u nas na pierwszym miejscu. Dbamy o to, by niczego mu nie brakowało. Wysoki komfort pracy jest u nas standardem, będąc otwartymi na propozycje zatrudnionych zwiększamy wciąż jego poziom.

Paweł Szachnowski, właściciel Auto Centrum Ząbki, jest specjalistą z dziedziny mechaniki i klimatyzacji samochodowej z 15-letnim doświadczeniem. W wieku 25 lat, po perypetiach w różnych warsztatach (również w ASO), mając dość patologii warsztatowej, otworzył własny serwis. Chcąc powiększać horyzonty nie spoczywa na laurach uczestnicząc w szkoleniach motoryzacyjnych i biznesowych.

Za co będziesz odpowiedzialny jako Doradca Serwisowy?

W dużym uproszczeniu będziesz się zajmować sprawami biurowymi, a konkretniej:
  • Odbieranie telefonów, zapisywanie aut do naprawy, prowadzenie terminarza
  • Przyjmowanie aut do naprawy, prowadzenie dokumentacji napraw
  • Zamawianie, odbieranie i zwroty części
  • Wydawanie aut klientom, wystawianie faktur, paragonów
  • Podtrzymywanie kontaktów z klientami
  • Pozyskiwanie nowych klientów
  • Obsługiwanie kont na FB i Instagramie, a w przyszłości także YouTube
Uwaga! Nie musisz potrafić robić wszystkich tych czynności. Najważniejsze są cechy twojej osobowości. Resztę możemy Cię nauczyć.

Zgłoś się do nas, jeżeli spełniasz poniższe warunki:
  • masz naturalne predyspozycje i cechy osobowości potrzebne do takiej pracy (opisaliśmy je na początku ogłoszenia)
  • masz min. 1 rok doświadczenia w bezpośredniej pracy z klientem (np. sprzedaż, obsługa klienta)
  • potrafisz efektywnie zarządzać swoim czasem
  • posiadasz prawo jazdy kat B
  • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym
  • dodatkowym atutem będzie znajomość podstaw mechaniki samochodowej
Wszystkiego jesteśmy w stanie Cię nauczyć, najważniejsze są predyspozycje z początku ogłoszenia!

Co oferujemy:
  • pracę w bardzo luźnej atmosferze,
  • jasne zasady i precyzyjnie określony zakres zadań
  • forma umowy: zlecenie, umowę o pracę lub B2B (do wyboru)
  • wynagrodzenie: 2800 zł w pierwszym miesiącu, 3200 zł w drugim i trzecim, 3500 zł przy umowie na czas nieokreślony (kwoty netto, przy umowie B2B wynagrodzenie odpowiednio wyższe)
  • codzienny posiłek, kawa, herbata itp
  • możliwość rozwoju: szkolenia w zakresie motoryzacji i prowadzenia serwisu
  • stały czas pracy: pon – pt w godzinach 8-16
  • otwartość do działania: jesteśmy otwarci na wszelkie zmiany i pomysły ze strony pracowników
  • w przyszłości planujemy wprowadzić dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne oraz pakiet medyczny
Jak aplikować?

Napisz do nas na adres: biuro@mechanikazabki.com.pl (w temacie wiadomości wpisz „Twoje imię i nazwisko – doradca serwisowy”).
Do wiadomości dołącz w formacie PDF swoje CV oraz list motywacyjny, w którym znajdą się odpowiedzi na 3 poniższe pytania:

1. Dlaczego jesteś przekonany, że to praca stworzona idealnie dla Ciebie?
2. Dlaczego uważasz, że jesteś osobą świetnie zorganizowaną i jak możesz nam to udowodnić?
3. (dodatkowe) Znajdź numery (oryginału lub jakiegokolwiek zamiennika) następujących części:
  • Ford Mondeo 2008 rok 2.0 TDCi 140 KM – przednie klocki hamulcowe
  • VW Passat 2008 rok 1.9 TDi 105 KM – filtr oleju
  • Peugeot 308 2010 rok 1.6 THP 156 KM – chłodnica wody